Menu
EUR
  • Veel wijnen per fles te bestellen
  • Veilig afrekenen
  • Uw bestelling gratis geleverd in Nederland v.a. €100
  • Wij zijn bereikbaar en werken niet met 'chat bots'!

Verzenden & retourneren

Het vervoeren van flessen is een kostbare aangelegenheid. Zeker in deze tijden van schaarste op het gebied van karton en stijgende brandstofprijzen. Ook de CO2 uitstoot en de belasting van het milieu houdt ons bezig!  Ons advies: bestel verstandig. Misschien dat deze tips hierbij helpen:

Besteltips: Wij maken gebruik van stevige verzenddozen die speciaal gemaakt zijn voor het veilig vervoeren van flessen. Deze zijn beschikbaar in 1, 2, 3, 6, 9, 12 en 18 fles uitvoeringen. Bij het verwerken van uw bestelling zullen wij altijd kijken naar de meeest efficiënte manier van verpakken. Toch doen wij graag een beroep op u en vragen u vriendelijk zoveel mogelijk de verpakkingseenheden in de gaten te houden om verspilling te voorkomen. Is deze doos nog niet vol of heeft u niet veel flessen nodig? Bestel samen met vrienden of familie en laat alles in een zending bij één adres afleveren. 

Bijdrage verzendkosten of franco levering?

Binnen Nederland berekenen wij een bijdrage in de verzendkosten:

Aantal flessen Verzendtarieven*
1 - 3 flesssen € 10,95

tot 8 flessen

€ 8,95
9 - 12 flessen € 7,95
Orderwaarde vanaf €100 Gratis verzending binnen Nederland
 
*Voor levering bij een PostNL afhaallocatie worden dezelfde tarieven gehanteerd

 

Leveringen aan België zijn vanaf €150 franco. Onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van €15 in de verzendkosten.

Levering van uw bestelling

Wij maken gebruik van de diensten van PostNL. Hieronder kunt u lezen hoe uw bestelling wordt verwerkt. 

Levering aan huis

Bent u niet thuis bij de eerste bezorgpoging? Dan wordt de bestelling naar een PostNL -locatie in de buurt gebracht. Het adres staat op het kaartje dat u ontvangt van de bezorger. Ophalen kan vanaf 15.00 uur op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag).

Let op: uw bestelling blijft 1 week op de aangegeven locatie, na die tijd gaat het pakket retour naar Werkhovin Wijnkopers. Indien wij uw bestelling opnieuw bij u dienen aan te bieden, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor verzendkosten in rekening te brengen!

PostNL afhaallocatie

U kunt tijdens het afronden van uw bestelling ook kiezen voor afhalen bij een PostNL locatie. Zodra uw pakket bij de door u gekozen locatie is aangekomen, ontvangt u hiervan bericht in de PostNL app. U kunt natuurlijk ook de track en trace code raadplegen. 

Ook hier geldt dat uw bestelling blijft 1 week op de aangegeven locatie blijft. Na die tijd gaat het pakket retour naar Werkhovin Wijnkopers. Indien wij uw bestelling opnieuw bij u dienen aan te bieden, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor verzendkosten in rekening te brengen!

Legitimatie

Belangrijk: zorg dat u een geldig legitimatiebewijs bij de hand heeft wanneer uw bestelling wordt aangeboden of wanneer u het pakket gaat afhalen, zodat u kunt aantonen dat u 18 jaar of ouder bent!

Oeps, er is iets misgegaan

Er kan natuurlijk altijd wel eens wat misgaan! Een pickfoutje, schade, een slechte wijn ontvangen of misschien vindt u de wijn van uw keuze niet lekker? We lossen het graag in samenspraak met u op en bepalen per geval hoe we u eventueel de wijn kunt retourneren. Wij adviseren u bij problemen of vragen over uw bestelling altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch via 0418-634412 of via [email protected].

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »