• Gratis verzending vanaf Ä 50,-
  • Persoonlijke service
  • Bestellen per fles
  • Veilig betalen

FAQ

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen:
Hoeveel moet ik bestellen om franco geleverd te krijgen?
Tot een bedrag van €50,= vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €7,95. Vanaf €50,= verzenden wij uw bestelling franco huis. Voor leveringen in België en Duitsland berekenen wij een toeslag. Voor leveringen in België bedraagt deze toeslag €2,50 per zending. Voor Duitsland berekenen wij een toeslag van €3,= per zending.


Welke jaargang krijg ik geleverd?
Jaargangen
De op onze wijn detailpagina's genoemde jaargangen zijn indicatief. Indien een jaargang niet langer beschikbaar is, behoudt Werkhovin Wijnkopers zich het recht voor om, zonder voorafgaand overleg, wijnen van andere jaargangen te leveren, die gelijk zijn qua kwaliteit en prijs.

Wil je geen afwijkende jaargangen geleverd wilt hebben? Maak dit dan kenbaar op de bestelling in het opmerkingenveld of neem contact op via info@werkhovin.nl of telefonisch via 0418-634412.

Afbeeldingen / informatie op de fles
De informatie op de wijnfles, zoals die worden getoond op onze website, kan in sommige gevallen een afwijking vertonen met de geleverde wijn. Voor de beschrijving dien je de bestelling te raadplegen.
Wanneer worden mijn wijnen geleverd?

PostNL / Flespakket
Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden, vaak zelfs nog dezelfde dag. Hiervoor dient je bestelling binnen te zijn voor 15:00 uur in de middag. In andere gevallen wordt de bestelling binnen 2-5 dagen na bestelling door ons verzonden met PostNL.

Bestellingen die binnenkomen op vrijdagavond, zaterdag en zondag worden door ons op maandag (indien voorradig) aangeleverd bij PostNL.

Track en Trace
Na aanmelding bij PostNL ontvang je van ons via de mail de track en trace code waarmee je je bestelling zelf kunt volgen. 

Tweede bezorgpoging
Sinds 16 oktober jl. is PostNL gestopt met de tweede bezorgpoging. Als uw bestelling na de eerste bezorgpoging niet afgeleverd kon worden, wordt deze vanaf nu direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

Vanaf januari 2020 wordt het mogelijk om tijdens het bestelproces te kiezen voor een pickup point bij jou in de buurt. 

Grote bestellingen
Grote of afwijkende bestellingen (pallets) worden in sommige gevallen geleverd door WDC Verhoeven uit Tilburg.
 

Zij werken met een uitgekiend routeschema waarbij in alle grote steden nagenoeg iedere dag wordt afgeleverd en alle andere plaatsen mininmaal 3x per week. Indien uw bestelling via WDC Verhoeven wordt uitgeleverd, wordt u daarover door ons per email op de hoogte gesteld. Wij zullen u dan tevens de dag van levering doorgeven.

De chauffeur levert de bestelling af aan uw voordeur. Mocht u op dat moment niet thuis zijn, dan laat de chauffeur een kaartje in brievenbus achter. Met deze gegevens kunt u contact met hen opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Indien jouw bestelling door WDC Verhoeven wordt geleverd, word je hier van te voren van op de hoogte gesteld. 

 

Kan ik mijn wijn ook afhalen?
Ja, dat kan! Je kunt tijdens het bestellen in het vakje opmerkingen aangeven dat je graag de bestelling wilt afhalen. Omdat wij natuurlijk jouw bestelling met zorg behandelen, laten wij je zo snel mogelijk weten wanneer de bestelling gereed is om afgehaald te worden.

Afhaaladres: Leijensteinstraat 5, 5331CS Kerkdriel

Openingstijden van de winkel:
Maandag: gesloten (of op afspraak)
Dinsdag: gesloten (of op afspraak)
Woensdag: 10:00 - 18:00 uur
Donderdag: 10:00 - 18:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uu
Berekent Werkhovin verzendkosten?
Tot een bedrag van €50,= vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €7,95. Vanaf €50,= verzenden wij uw bestelling franco huis.

Voor leveringen in België en Duitsland berekenen wij een toeslag. Voor leveringen in België bedraagt deze toeslag €2,50 per zending. Voor Duitsland berekenen wij een toeslag van €3,= per zending.




Kan ik ook telefonisch bestellen?
Jazeker, dat kan! Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur via telefoonnummer 0418-634412. 

Heeft u andere vragen over de wijnen op onze site? Of heeft u hulp nodig bij het maken van uw keuze? Informatie over levertijden nodig? Ook dan staan wij u graag telefonisch te woord, maar een email sturen naar info@werkhovin.nl kan natuurlijk ook. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.
Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
Werkhovin Wijnkopers biedt haar klanten een aantal manieren om aankopen in onze winkel, snel en veilig af te rekenen. Hiervoor werken wij samen met gerenommeerde bedrijven.

iDeal
iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee u  kunt betalen via uw eigen bank en binnen uw eigen internet omgeving. Wij werken hiervoor al jaren tot tevredenheid samen met onze Payment Service Provider Pay.nl.

Credit Card
Ook via creditcard kunt u bij ons veilig betalen. De door ons geaccepteerde credit cards zijn Visa, Mastercard en Maestro. 

Klanten uit België en Duitsland
Onze Belgische en Duitse klanten hebben tevens de mogelijkheid om via Bancontact, Giropay en Sofort Pay of Mister Cash af te rekenen.

Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL afhaalpunt afhalen?
Werkhovin Wijnkopers kan jouw bestelling ook laten bezorgen bij een van de PostNL afhaallocaties bij je in de buurt. Vanaf januari 2020 zal hiervoor een voorziening worden getroffen tijdens het bestelproces. Je kunt dan automatisch een afhaallocatie naar wens selecteren. Tot die tijd regelen wij het graag zelf voor je!

Let op: Bezorgen we het pakket op jouw verzoek bij een PostNL-locatie? Dan krijgt je geen kaartje van de bezorger. In dat geval kun je op Track & Trace zien waar en wanneer je je pakket kunt ophalen.

De bestelling blijft een week op de aangegeven locatie, na die tijd wordt het pakket retour gestuurd naar Werkhovin Wijnkopers. Als wij je bestelling dan wederom naar je moeten sturen, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor verzendkosten in rekening te brengen!
Ik was niet thuis toen de bezorger kwam. Wat nu?
Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging? Dan wordt de bestelling naar een PostNL -locatie in de buurt gebracht. Het adres staat op het kaartje dat je krijgt van de bezorger. Ophalen kan vanaf 15.00 uur op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag).

Let op: je bestelling blijft 1 week op de aangegeven locatie, na die tijd gaat het pakket retour naar Werkhovin Wijnkopers. Als wij je bestelling dan wederom naar je moeten sturen, zijn wij helaas genoodzaakt hiervoor verzendkosten in rekening te brengen!
Wat betekent de genoemde levertijd bij een wijn voor mij?
Bestellingen geplaatst op dinsdag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur worden, indien direct leverbaar, op dezelfde dag aangeboden bij PostNL. Normaal gesproken kunt u uw bestelling de volgende dag in huis verwachten.

Bestellingen die geplaatst worden op vrijdag na 16:00 uur, zaterdag of zon- feestdagen worden, indien direct leverbaar, op de eerstvolgende werkdag (maandag/dinsdag) bij PostNL aangeleverd. Normaal gesproken kunt u uw bestelling de volgende dag in huis verwachten.

De genoemde levertijden bij onze wijnen zijn ter indicatie. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De uiteindelijke levertijd is onder andere mede afhankelijk van de tijd die onze transporteur nodig heeft om de bestelling uiteindelijk bij u te kunnen aanbieden.
Indien je vraag er niet bij staat kun je altijd contact met ons opnemen.