Kleur:
Land:
Streek:
Druif:
Smaak:
Wijnhuis:
Prijs:

Kiezen voor Werkhovin

  • Persoonlijke service
  • Bestellen per fles
  • Veilig betalen

Altijd op de hoogte

FAQ

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen:
  • Hoeveel moet ik bestellen om franco geleverd te krijgen?
  • De minimale bestelhoeveelheid om franco huis geleverd te krijgen bedraagt 18 flessen of een orderbedrag van € 125,00. Bij minder dan 18 flessen of bestellingen van minder dan € 125,00 berekenen wij u een bijdrage in de verzendkosten van respectievelijk €10,00 of €6,95 (afhankelijk van het aantal bestelde flessen).
  • Met welke vervoerder(s) werkt Werkhovin Wijnkopers?

  • Voor middelgrote tot grote bestellingen maken wij al jaren dankbaar gebruik van de diensten van WDC Verhoeven te Tilburg. Zij beschikken over een fijnmazig distributienetwerk in Nederland en daarbuiten, waardoor zij in staat zijn op een vakkundige en snelle manier uw bestelling tot bij de voordeur af te leveren.




    In samenwerking met PostNL levert flespakket.nl ieder wijnpakket al vanaf 1 fles, keurig en snel bij u af. Via een track&trace systeem kunt u als klant eenvouding uw bestelling volgen. Normaal gesproken levert PostNL uw bestelling binnen één dag bij u af. De bezorgstatus kunt u via uw mailbox volgen.

    De verpakkingen van flespakket.nl zijn gebruiksvriendelijk en zeer veilig.



    Sinds kort hebben wij de diensten van DPD, in combinatie met de breukvrije verpakkingen van Vinologix, hieraan toegevoegd.  Hierdoor zijn wij in staat ook zeer kleine bestellingen (1-5 flessen) met het grootste gemak, snel en efficiënt bij u af te leveren.

    Daarnaast is het voor u ook heel gemakkelijk een wijngeschenk, al dan niet voorzien van een persoonlijke boodschap, via ons te laten leveren bij uw relaties.
      
  • Wanneer worden mijn wijnen geleverd?

  • Onze distributeur Verhoeven WDC werkt met uitgekiend routeschema waarbij in alle grote steden nagenoeg iedere dag wordt afgeleverd en alle andere plaatsen mininmaal 3x per week. Indien uw bestelling via WDC Verhoeven wordt uitgeleverd, wordt u daarover door ons per email op de hoogte gesteld. Wij zullen u dan tevens de dag van levering doorgeven.

    De chauffeur levert de bestelling af aan uw voordeur. Mocht u op dat moment niet thuis zijn, dan laat de chauffeur een kaartje in brievenbus achter. Met deze gegevens kunt u contact met hen opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.




    Indien uw bestelling vóór 14:00 uur bij ons binnen is, kunnen wij deze al de volgende dag door DPD laten afhalen. De bezorging vindt dan meestal de daarop volgende werkdag plaats.

    Bestellingen die op donderdag vóór 14:00 uur bij ons binnenkomen, kunnen op vrijdag door DPD worden afgehaald en op zaterdag worden geleverd. Bestellingen van na dit tijdstip worden op de eerstvolgende werkdagen van de nieuwe week afgeleverd.

    Op de dag dat uw bestelling bij een DPD depot een ingangsscan krijgt, wordt automatisch een bericht gestuurd naar het door u opgegeven emailadres en/of mobiele telefoonnummer, dat de bestelling de volgende werkdag zal worden afgeleverd. U kunt hierop via een link reageren (de opties zijn beschikbaar tot ongeveer de volgende werkdag 8.00 uur) en komt dan in Nieuwe levering.nl. U kunt hier een andere afleverdatum aangeven, een ander afleveradres of aflevering bij een geselecteerde DPD pakketshop.
    Bovendien kunt u een neerzettoestemming geven.

    De afleverende chauffeur scant 's morgens alle door hem die dag af te leveren pakketten en laat het systeem zijn route optimaliseren. Voor die pakketten wordt vervolgens automatisch een bericht naar de geadresseerden verzonden met het tijdvak van 60 minuten, waarbinnen de chauffeur komt afleveren. Indien u heeft gekozen voor aflevering bij een pakketshop, krijgt u bericht zodra het pakket daar is aangekomen. Daar kunt u uw bestelling afhalen, op vertoning van een geldig legitimatiebewijs.

    Indien een afleverpoging niet succesvol is, wordt ook op de dag van de tweede bezorgpoging een bericht gestuurd met het aflevertijdvak.

    Sinds kort kunt u via de website www.dpdpredict.nl dit tijdvak ook zelf raadplegen. U hoeft dan slechts het pakketnummer in te voeren.

  • Kan ik mijn wijn ook komen ophalen?
  • Ja, dat kan! U kunt tijdens het bestellen in het vakje opmerkingen aangeven dat u graag de bestelling wilt komen afhalen. Omdat wij natuurlijk uw bestelling met zorg behandelen, laten wij u per ommegaande weten wanneer de bestelling gereed is om afgehaald te worden.

    Bestelprocedure - betalen
    Tijdens de bestelprocedure kunt u bij betalen het best kiezen voor overboeking, zodat het voor ons wat eenvoudiger is de eventuele verzendkosten van uw bestelling af te halen.

    Overboeking of pinnen via SmartPin
    U ontvangt per email de aangepaste factuur, waarna u het bedrag alvast kunt overboeken. U kunt er ook voor kiezen het bedrag te pinnen via SmartPin van Rabobank of contant af te rekenen op de dag dat u de bestelling komt afhalen.
  • Berekent Werkhovin verzendkosten?
  • Ja, wij berekenen een bijdrage in de verzendkosten. Hieronder kunt u zien hoe deze zijn opgebouwd:


    Aantal Flessen Bijdrage verzendkosten
    1-5 flessen € 10,00
    6-17 flessen € 6,95
    18 flessen en meer of een bestelwaarde
    van minimaal € 125,00
    Franco huis


  • Kan ik ook telefonisch bestellen?
  • Jazeker, dat kan! Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur. 

    Heeft u andere vragen over de wijnen op onze site? Of heeft u hulp nodig bij het maken van uw keuze? Informatie over levertijden nodig? Ook dan staan wij u graag telefonisch te woord, maar een email sturen naar info@werkhovin.nl kan natuurlijk ook. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk beantwoorden.
  • Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
  • Werkhovin Wijnkopers biedt haar klanten een aantal manieren om aankopen in onze winkel, snel en veilig af te rekenen. Hiervoor werken wij samen met gerenommeerde bedrijven.

    iDeal
    iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee u  kunt betalen via uw eigen bank en binnen uw eigen internet omgeving. Wij werken hiervoor al jaren tot tevredenheid samen met onze Payment Service Provider Buckaroo.


    Creditcard

    Sinds kort bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid via Visa, Mastercard en 
    Maestro hun aankopen te doen. Ook hiervoor werken wij samen met Buckaroo.


    Rabo SmartPin

    Tijdens evenementen en proeverijen kunt u bij ons veilig en snel afrekenen door middel van Rabo SmartPin, de mobiele betaaloplossing van Rabobank.


    Op rekening

    Indien een (zakelijke en horeca) klant er de voorkeur aangeeft op rekening te betalen, zullen wij in eerste instantie vragen naar de inschrijving bij de KvK. De eerste bestelling zal echter altijd vooraf of bij aflevering dienen te worden voldaan.


Indien uw vraag er niet bij staat kunt u altijd contact met ons opnemen.